Handelsvoorwaarden

Voorwaarden voor de aankoop van producten

Verkoopvoorwaarden

Onze verkoop-, leverings- en retourvoorwaarden.

Product en dienst


is eigendom van en wordt beheerd door NordicSys ApS
Brendstrupgårdsvej 23
8200 AArhus N
Danmark
DK31090024

Prijzen
Alle prijzen zijn incl. btw. 25% BTW.

Bezorging
Bestellingen verwerken wij op alle werkdagen.
Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden ontvangen, worden dagelijks verwerkt.
Verzending binnen 2-5 werkdagen, onder voorbehoud van vertraging door de rederij.



U ontvangt bij uw orderbevestiging een "Track and Trace" nummer zodat u uw pakket kunt volgen.

Klantenservice
Alle verzoeken moeten worden verzonden naar:
info@nee-nee-stickers.nl
Wij streven ernaar alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Betaling
De volgende betaalmethoden kunnen worden gebruikt:
Alle creditcards en mobiele betalingen.

Het bedrag wordt pas van uw kaart afgeschreven wanneer het artikel wordt verzonden.

Cadeaubonnen
Onze cadeaubonnen zijn niet geheel of gedeeltelijk inwisselbaar voor geld.

Herroepingsrecht
Als consument heb je 14 dagen herroepingsrecht wanneer je bij ons winkelt.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag dat je je artikel hebt ontvangen. Als je meerdere artikelen hebt besteld van een bestelling die in meerdere leveringen wordt geleverd, is het herroepingsrecht van toepassing vanaf de dag dat je de laatste levering hebt ontvangen.

Je herroepingsrecht houdt in dat je aangeeft dat je van je aankoop af wilt.

U kunt uw aankoop niet annuleren door te weigeren de goederen te ontvangen zonder voorafgaande kennisgeving aan ons.

Gedeeltelijke annulering van de aankoop
Als u meerdere artikelen bij ons heeft gekocht, heeft u de mogelijkheid om een ​​gedeelte van de aankoop te annuleren.

Je krijgt geen verzendkosten terug als je je aankoop geheel of gedeeltelijk annuleert.

Retourbeleid
Binnen het herroepingsrecht kunt u een of alle artikelen van een bestelling retourneren.

U moet betalen voor het terug te sturen pakket en u dekt eventuele schade in de zending.

Als u ervoor kiest om het pakket niet op te halen, worden er verzendkosten in rekening gebracht.


grondstof toestemming bij retourzending
Het product verliest zijn waarde als je het gebruikt op een andere manier dan nodig is om de aard, eigenschappen en functie vast te stellen. Als het artikel waarde verliest, kunt u slechts een deel van het aankoopbedrag terugkrijgen.

Wij raden u aan het artikel zorgvuldig uit de meegeleverde verpakking te verpakken. U kunt dan bepalen of het product is beschadigd door dekking of verzending. Bij retournering worden de goederen zorgvuldig verzameld en in de meegeleverde kartonnen koker geplaatst, die vervolgens wordt gebruikt voor verzending.

Restitutie van aankoopbedrag
Als je spijt hebt van je aankoop, krijg je het restitutiebedrag uitbetaald. Als de goederen zijn verslechterd, zullen we het bedrag aftrekken waarvoor u verantwoordelijk bent.

Als uitgangspunt geven we het geld terug via dezelfde betaalmethoden die je hebt gebruikt op het moment van aankoop, tenzij we anders zijn overeengekomen.

We kunnen de betaling inhouden totdat we het product hebben geretourneerd als u ons geen documentatie stuurt dat u het product hebt geretourneerd.

Product verzonden naar:

Wij nemen geen pakketten aan zonder distributie of per verzonden pakketten. KABELJAUW.

Herroepingsrecht bij inkoop bedrijven
Voor zakelijke B2B-aankopen geldt in de regel geen herroepingsrecht.

Retour
Wordt het pakket teruggestuurd naar bij gebrek aan afhaling of een foutief opgegeven adres kan het opnieuw worden verzonden op kosten van de koper. De koop kan niet ongedaan worden gemaakt door het pakket niet op te halen.


Garantie
Op de aankoop van goederen zijn de gebrekenregels van de Koopwet van toepassing.

Wanneer je als consument bij ons winkelt, heb je 24 maanden lang het recht om te klagen.

Als uw klacht gegrond is, betekent dit dat u deze kunt laten repareren, vervangen, terugbetalen of een korting op de prijs kunt krijgen, afhankelijk van de specifieke situatie.

U moet adverteren binnen een "redelijke tijd" nadat u de fout heeft ontdekt. Als u binnen 2 maanden na ontdekking van de fout adverteert, is de klacht altijd relevant.

Indien de klacht gegrond is, betalen wij je (redelijke) verzendkosten terug. Het product moet altijd in de juiste verpakking worden teruggestuurd en vergeet niet een ontvangstbewijs te ontvangen zodat we de verzendkosten kunnen vergoeden.

Product verzonden naar:

Geef bij het retourneren van een product een gedetailleerde beschrijving van het probleem.

Toepasselijk recht en toestemming
Je moet 18 jaar of ouder zijn om te winkelen bij . Als je jonger bent dan 18 jaar, moet je toestemming hebben van je ouders. Eventuele geschillen zullen worden besproken bij de arrondissementsrechtbank in Aarhus.

Klachten
Als u als consument een klacht wilt indienen over uw aankoop, kunt u contact opnemen met:


E-mail: info@nee-nee-stickers.nl

Komen we er niet uit, stuur dan een klacht naar:

Centrum voor klachten
Naam van het huis
Douanekantoor 2
8800 Viborg

www.forbrug.dk

Als u in een ander EU-land dan Denemarken woont, kunt u hier een beroep doen op het online klachtenportaal van de Europese Commissie: http: // ec. europa.eu/odr

De algemene voorwaarden zijn voor het laatst bijgewerkt op 22.1.2023.
chat icon pop